duminică, 12 februarie 2012

2011 remember


Anul 2011 s-a terminat de ceva vreme. Si odata cu scoaterea barcii pe uscat, in data de 19 Noiembrie 2011, s-a incheiat si sezonul de pescuit pentru anul 2011. Anul asta crapul s-a lasat greu prins, somnul a fost destul de prezent, tinand cont ca este primul an in care dau la clonc, a fost un an bun pentru mine.
La avat am pescuit doar la inceputul perioadei, dupa care am renuntat sa mai dau la avat, imi pare un peste fraierut, am mai prins caras mare si platica, atunci cand crapul se lasa greu asteptat. Pe multi i-am auzit ca anul asta a fost un an slab in pescuit … Acum la incheierea sezonul, eu spun ca am mai descoperit o parte din frumusetea Dunarii.

Cateva poze din sezonul trecut pe Dunare….


ASTEPTAND RASARITUL 

UN PIC GRABIT SPRE PESCUIT, SI EL SI NOI....
 
EU VOI PRINDE MONSTRUL !!!






AICI SE ASCUNDE OARE ?

SAU AICI?

IN ASTEPTAREA CAPTURIILOR......


SI L-AM PRINS!!!

SI EL LA PRINS. ASA TATA ASA FIU.

TATA SI FIU ASTEPTAND SA SE FACA TOCANA DUPA O ZI PLINA DE AVENTURA SI NATURA.



In fiecare poza gasesc emotia momentului de a fi in natura pe malul Dunarii.
LA REVEDERE DUNARE 2011!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu